zondag 30 juni 2013

Douglas Balmi lipbalm / EOS Lipbalm.


Aangezien je bij EOS Lipbalm lang moet wachten tot hij in huis is, heeft Douglas een iets andere variant, Balmi! Hij heeft dezelfde werking en vandaag review ik hem :)!



Deze Balmi is een vierkante kubus in plaats van een bolletje bij EOS. Ze hadden Balmi wel in het rond, maar ik heb de nieuwere variant, de kubus!
Om de lipbalm te gebruiken moet je hem eerst opendraaien met een handige draaiknop, Omdat de balm in een piramide loopt is hij makkelijk in gebruik. Er zit een heel handig touwtje aan zodat je hem kan ophangen aan je sleutels of tas.

Hij ruikt zooó heerlijk! Je hebt verschillende geuren / smaken. Ik heb de lichtroze, (Geen idee hoe deze geur heet XD) Hij is heel zoet en je wordt er meteen vrolijk van.
Er kan 7 Gram in een kubus en daar doe ik best wel lang mee. Na gebruik en de lipbalm is een beetje weg van je lippen zijn ze lekker zacht, Je kunt hem daarna natuurlijk nog eens gebruiken.

- Balmi Lipbalm €4,95 bij de Douglas-

Vind je 4,95 te duur voor een Lipbalm / EOS, Wat ik me best kan voorstellen omdat je ook lipbalms heb voor 1,50. Kan je ze ook zelf maken. Hier heb ik een paar filmpjes waarin het wordt uitgelegd.

Balmi Lipbalm : Douglas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten