zondag 30 juni 2013

Tijdschriften Battle - Girlz! VS Tina.


De schrappen in de bruna, supermarkten en af en toe drogisten liggen er vol mee, Tijdschriften. We kunnen bijna niet zonder, Nederland kent veel abonnees op verschillende tijdschriften. Vandaag doe ik een VS met Girlz! en de Tina. De meest populaire tiener-tijdschriften van Nederland. 




Girlz! is gericht op een oudere doelgroep. Artikelen zoals lichaam, relaties en seks worden uitgebreid doorgenomen in dit tijdschrift. Ook zit er elke keer dat het tijdschrift uitkomt een verassing bij. Zo heb ik bijvoorbeeld een Stabilo marker stift en nagelstickers gehad. 
Als ik een tijdschrift koop, is het Girlz! Ik koop 'm meestal in de zomer of op Schiphol voor aan het zwembad, strand of om mezelf te vermaken in het vliegtuig.


Tina is meer voor jongere tieners. In dit tijdschrift vind je cartoon strips. Hier krijg je helaas (Bijna) nooit iets erbij. Wel organiseert de Tina elk jaar het Tina weekend in Duinrell. Dit jaar op 27 en 28 september. voor kaarten ga naar www.tinadag.nl. Vroeger las ik wel altijd de Tina, Tot ik over ging op de Girlz!

Ik vind dat de Girlz! deze battle wint, Welk tijdschrift vind jij het leukst? En waarom?
Laat het achter in de reacties, twitter of email.
Twitter: @weadorebeauty_
Email: weadorebeauty.blogspot.com@hotmail.com.
XOXO.

Geschreven en geplaatst door mylene. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten