woensdag 3 juli 2013

Police parfum - Review.



Ik kreeg vorig jaar kerst een luchtje onder de kerstboom vandaan. De police! Hij ziet er best creepy uit met zijn doodshoofd vormige verpakking! Helaas helemaal van glas en dat is niet zo handig voor mij die altijd alles uit haar handen laat vallen.. Read more >>






Parfum - Ik draag elke dag parfum en ik denk niet dat ik de enige ben op de wereld haha, Je wilt toch lekker ruiken? Police is een hele lekkere vrouwen geur met toch een toefje stoerheid. Ik vind de verpakking echt grappig gemaakt, Maar wat ik net al zei is hij helemaal van glas.. Ik laat altijd dingen vallen en vooral dingen die van glas zijn. Zoals ook een paar maanden geleden gebeurde bij mijn Indigo en Chanel parfum -_- het is af en toe om gek van te worden.

-Police te koop bij douglas voor €19,95-

Meisjes versie.

Maar goed laten we niet eeuwig praten over mijn onhandigheid met glazen parfum flesjes maar over gaan op Police. In dit flesje kan 125 ML , geloof mij daar doe je best lang mee!

Police - eerste indruk.
Wat ik al zei is de verpakking echt creepy en heel origineel bedacht. weet eigenlijk niet wat een doodshoofd met de politie te maken heeft maar goed. Er zit een soort slotje op waardoor je het drukgedeelte waar je drukt om parfum uit te laten spuiten blokkeert. Heel handig!

Police - In z'n werking.
Police is een hele sterke geur. Lekker! Ik gebruik hem voor een feestje, verjaardag etc. Je blijft hem lang ruiken. dat vind ik erg belangrijk aangezien het moeilijk is om deze parfum mee te namen in je toilettas en ik niet om het uur in de wc wil staan om te zorgen of ik nog wel lekker ruik. 

Jongens versie.

Police - Conclusie
Heerlijke parfum! Zeker een aanrader voor mensen die een lang feestje tegemoet gaan omdat hij lekker lang blijft zitten. Enorm stoere verpakking en een onwijs lekkere geur.

-Police te koop bij Douglas, Meisjes en jongens variant. €19,95-
(let op: Deze review gaat over de meisjes variant)

Volg mij op twitter @weadorebeauty_
XOXO.


Dit vind je misschien ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten