woensdag 3 juli 2013

3 Favorieten bloggers/YouTubers van het moment!


Hoewel ik zelf druk ben met mijn eigen blog, zorg ik er altijd voor dat ik wat tijd heb om andere bloggers een bezoekje te brengen aan hun blog of een aantal filmpjes van YouTubers te kijken. Er zijn een aantal die ik elke dag bezoek, en een aantal die ik elke dag weer voor het eerst zie, want tja er zijn meer dan honderden beautyblogs en ik ben dus nog lang niet uitgekeken.
Vandaag laat ik zien wie mijn favorieten bloggers/Youtubers zijn van het moment .
(De nummers staan niet op leuk - niet leuk, gewoon willekeurig!!)

1). Vera Camilla.
Vera Camilla was de aller aller eerste waarvan ik ooit een blog en een video heb gezien. Ik keek vaak naar haar en ze heeft me eigenlijk ook een beetje de inspiratie gegeven een blog te beginnen. Ik vindt het altijd super mooi hoe zij haar reviews foto's in elkaar zet met leuke teksten en mooi gemaakte foto's. Van haar kan ik zeker nog een hele boel leren!
Klik hier om naar Vera Camilla te gaan.

2). Misslipgloss.
Eigenlijk heb ik haar pas ontdekt, Raar hé? Ze is z'n ervaren beautyblogger, welke beautyblog lezer kan haar nou missen? Nou ik dus.. Sinds ik haar ontdek heb kijk ik elke dag! En ze heeft een enorm leuke goodiebox te koop Summer Edition in haar shop - die is helaas niet meer te koop. maar toch is haar blog zeker de moeite waard te kijken :)
Klik hier om naar Misslipgloss te gaan.

Klik hier om naar de shop te gaan van misslipgloss.

3). Macbarbie07
Ik ben een enorme fan van haar filmpjes. Ze heeft ook hele leuke en cute DIY's. Ik vind haar stijl echt enorm vet. Ze heeft altijd leuke kleding aan! en ik vind dat ze heel mooi haar heeft. Ook geeft ze make-over's aan mensen. super leuk om te kijken!
Klik hier om naar Macbarbie07 te gaan.


Dit waren mijn 2 favorieten beautybloggers/Youtubers van het moment. De volgende keer zou er denk niet zoveel veranderd zijn aangezien ik ze elke dag bezoek en dan weinig tijd heb er nog meer bij te zoeken. Maar ik zorg dat er zo snel mogelijk een nieuwe update komt.
XOXO.

Volg mij op twitter @weadorebeauty_

Dit vind je misschien ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten