dinsdag 2 juli 2013

Bye school, Ready for summer!


En op 2 juni 12:00 was het eindelijk zover, Ik kon dit schooljaar van mijn 2 HAVO/VWO afsluiten met mijn laatste toets, Engels.
 Ik ben zo blij dat de zomer nu eindelijk kan beginnen en vol kan gaan voor de blog. Ik ben helemaal ready! Ik hoef niks meer te doen voor school, opdrachten, toetsen, niks noppes niets! Alleen eventjes morgen de toetsen ophalen en hopen op voldoendes!! Dan nog een schoolfeest en later de week mijn boeken inleveren en dan ben ik echt helemaal finished! I am so HAPPY :D Ik zal al mijn koffer willen inpakken voor 3 weken Turkije, maar laat ik nog even wachten hé?

Hoe ging jou toetsweek / examen? En waar ga jij heen op vakantie?
Ik zou het leuk vinden om te horen.
XOXO.

Dit vind je misschien ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten