zondag 30 juni 2013

MAX - Liquid eyeshadow.



Today review ik 4 Eyeshadows van MAX. Een roze, zilver, zwart, en goud/bruine. Misschien is dit het eerste product waar ik een review over maken ter wel ik er niet zo van te spreken ben..
Als je benieuwd bent, lees meer!




De potjes zijn niet zeer bijzonder, een witte draaidop en daaronder een doorzichtig ''raampje'' waardoor je kan kijken welke kleur het is. en daarop staat MAX Liquid eyeshadow.
Het kwastje van deze oogschaduw is zoals die van een lipgloss, handig!
Onder het potje staat welk nummer elke kleur is en welke kleur het is. Ook staat er een site bij, www.d-dutch.com. Ik heb er even opgekeken en ze hebben enorm leuke dingen! Helaas verzenden ze niks en is het alleen in China of Nederland te koop.

Verder met MAX.
Laten we beginnen met de lichtroze. Hij shine't mooi en heeft piepkleine glittertjes. Hij droogt snel, Yes :). Volgens mij was ik iets te enthousiast, toen ik hem opendraaide en de deksel eraf haalde spetterde alles in het rond en zat ik helemaal onder, nouhou! Ik testte hem op m'n hand, opzicht niks aan de hand, totdat ik er een oog look mee wilde maken. Ze prikken enorm en het voelt net of je oog dik wordt! Jammer.

De zilveren heeft ook een enorme shine, kleine glittertjes en droogt ook vrij snel. Helaas heeft deze hetzelfde effect, ook deze prikt erg en alles vliegt in de rondte..

De zwarte is wel mooi voor een gala feestje bij een zwarte jurk. Hij heeft ook wel iets weg van donkerblauw. Ook deze heeft weer hetzelfde effect.

De goud/bruinige heeft wat meer wat weg van alleen glitters, hij is heel waterig waardoor hij een soort van naar beneden lekt. Ook deze heeft, Ik laat je even raden, hetzelfde effect.

Hoewel ze er leuk, handig en praktisch uitzien, is het zeker niet één van mijn favoriete producten. Hij stinkt naar verf, en prikt ontzetten. Jammer MAX :(((.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten