zaterdag 13 juli 2013

Favorieten app's van het moment..



Op deze late avond toch nog een favorieten ... van het moment, dit keer dus app's! Ik heb een Iphone 4 wit. Ik download daar bijna wel elke dag een app op dus mijn mobiel staat al bijna helemaal vol, hihi.


1). Social media
Omdat als ik deze app's apart ging doen, er een te lange lijst kwam doe ik het even zo. WhatsApp, twitter, nee ik heb (nog) geen facenbook. Spreken denk ik allemaal wel voorzich..

2). Fotografie app's.
Onder andere Instagram. Hoewel ik er zelf bijna nooit wat op plaats vind ik het wel leuk om foto's van andere te bekijken en natuurlijk te liken. En dan nog WeHeartIt, waar ik de meeste plaatjes voor mijn blog vandaan haal en uiteraard ook de inspiratie nieuwe artikelen voor jullie te schrijven, ze hebben echt van alles een plaatje, super handig :-)

3). Snapchat.
Snapchat doe ik heel vaak met vrienden. Je stuurt een foto voor een aantal secondes 1 t/m 10 en stuurt de foto naar de ander, heel simpel maar ook heel grappig!

4). Blog-apps.
Natuurlijk de apps om mijn blog draaiende te houden en onderweg even de artikelen van andere te lezen, blogger voor mijn eigen blog, bloglovin' voor de blogs die ik volg en dus elke dag kan lezen wat ze plaatsen en op de hoogte ben van alle laatste nieuws.

5). TV - progamma's.
RTL XL om progamma's terug te kijken van RTL, NPO gemist voor nederland 1,2 en 3. Ik kijk dit meestal s'avonds in mijn bed, of s'ochtends in het weekend.

Dit waren 5 apps die ik op dit moment elke dag gebruik en waar ik dus echt niet zonder kan. 
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten