zondag 14 juli 2013

Interview met mijn zusje!



Vandaag hou ik een interview met mijn zusje Sandy. Ze is 9 jaar oud dus draagt net wel, en net geen make-up. Ik heb haar 12 vragen laten beantwoorden op het gebied van beauty.


1). Wat vind je van make-up?
''Ik vind het wel mooi omdat je een mooiere uitstraling hebt maar mensen zien er niet wie je echt bent, hoe je er echt uitziet.''

2). Gebruik je zelf make-up? 
''Alleen op verjaardagen doe ik soms een beetje make-up op, bijvoorbeeld lipstick en oogschaduw/mascara. maar bijvoorbeeld niet als ik thuis ben of naar school ga''

3). Wat gebruik je qua make-up producten?
''Oogschaduw, mascara, lipstick en blush''.

4). Welke producten vind je het fijnst?
''Blush omdat het lekker zacht aan voelt. Parfum want dan ruik ik lekker er daar houd ik wel van, Someday van Justin Bieber is mijn lieveling! En ik gebruik op warme dagen graag een bodysplash.''

5). Wat koos je als je moest kiezen tussen jurkjes of rokjes?
''Jurkjes, Ik vind jurkjes mooier bij mijn staan en dan zit ik niet zo met van die strakke rokjes om me heen''.

6). Ben je vaak bezig met beauty?
''Ja, want ik ben ook bezig met make-up, ik maak het ook af en toe zelf door DIY's te kijken op YouTube.''



Een paar This or That:

1). Lipstick of Lipgloss?
Lipgloss

2). Kettingen of armbanden?
Armbanden

3). truien of t-shirts/hempjes?
T-shirts/hempjes

4). Los of vast haar?
 Los

5). Blond of bruin haar?
Blond

6). Lang of kort haar?
kort

Geen opmerkingen:

Een reactie posten