zondag 14 juli 2013

Mooie, verzorgde handen en nagels.



door mooie handen en nagels zien ze er ook meteen een stuk goedverzorgd uit. Ik geef in dit artikel tips hoe je het beste je handen en nagels kunt verzorgen.


Lees meer!

1). Nagellak remover.
Verwijder eerst alle nagellak en de restjes met nagellak remover. Gebruik een remover zonder aceton, met aceton maakt je nagels geel en maakt ze nog zwakker.

2). Olie.
Breng daarna een olie aan op de nagelriemen en de hand, masseer dit goed in. Ik zelf gebruik hiervoor de Etos nagelriem olie (review) Duw daarna rustig je nagelriemen terug met je vinger of een bokkenpootje. Als het bokkenpootje van hout is, doe er dan een watje omheen om de nagelriem te beschermen tegen het hout.

3). Vijlen.
Vijl met een vijltje je nagels naar 1 kant, maak 1 beweging en ga niet het zo bekenden ''zagen''. En vijl ook niet op de nagel, je beschadigd hiermee de nagel!!

4). Handcrème.
Doe daarna een handcrème op en masseer ook deze goed in, laat hem goed intrekken. Welke handcreme je gebruikt is niet noodzakelijk, maar met een extra bescherming is natuurlijk altijd het beste voor je handen en voor je nagels.

5). Handen -en nagelbadje.
Doe in een kommetje met lauw water een paar druppels of 1 eetlepel olijfolie. en laat ze dan 5 á 10 minuutjes in het badje weken. Olijfolie versterkt je nagels en maakt ze mooier.

5 Simpele stappen dus! Elke dag volgen voor een goed resultaat, ik heb het getest op mijn eigen manier en bij mij helpt het!
XOXO 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten