zondag 14 juli 2013

10 Facts about me.


Deze zondag wat anders dan ''Stel je vraag.'' 10 Facts about me!
Als je benieuwd bent, lees dan snel verder!


1.
Ik ben dol op chocolade, ik MOET gewoon elke dag een stukje chocola eten, hahah. En uiteraard met een groot glas melk erbij, jeaah.



2.
Ik ben fan van Justin Bieber, aaaaaaaahhhhhhh. Ik vind z'n liedjes gewoon heel erg leuk en hij is super knap hahah. 

3.
Ik zit nog steeds op turnen en ik rijd af en toe paard :-) Hoe ik erop gekomen ben, door vriendinnen die 't ook deden.

4.
Ik kan alles eten zonder dik te worden en als ik andere geloof moet ik daar echt super super SUPER blij mee zijn, en dat ben ik ook wel hoor hihi. maar ik eet echt zooo veel!!!



5.
De primark is echt mijn favo winkel en ik koop meestal alleen maar van die hebben dingetjes, dus dingen dat ik echt niet nodig heb maar het alleen maar koop voor de heb en het dan dus later totaal niet gebruik, slechte eigenschap...

6.
Sportief, ik sport best wel veel, (ONG. 6 keer per week).

7.
Ik snap echt niet wat mensen snappen aan wiskunde, ik snap er dus echt helemaal niks van en haal meestal wel een 4 ofzo.

8.
Ik kan echt niet sparen, ik geef altijd mijn geld meteen uit, en aan wat weet ik zelf ook niet, lol. Meestal aan eten of onzinnige dingen, yes iknow echt heel slecht.

9.
Bijna iedereen schrijft wel eens mijn naam verkeerd, het is gewoon mylène okeee?!

10.
En tot slot, ik haat Cola ik vind het echt zooo super vies.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten