zondag 14 juli 2013

This or that tag #1!



Ik zag laatst op veracamilla.nl de This or that tag. Er stond bij dat ze het niet erg vond als je de tag wilt overnemen voor je eigen blog, dus dat leek me wel een leuke gelegenheid deze tag ook te doen. Vera: ''Wil je de tag overnemen voor je eigen blog, dan mag dat natuurlijk!''


Spijkerbroek of Joggingpak
Hoewel ik wel gewoon met een spijkerbroek naar school ga, vind ik het heerlijk om me na school om te kleden naar mijn joggingpak.

Lange mouwen of korte mouwen
Als ik lange mouwen aan heb, en ik heb toevallig een body crème op gedaan, gaan mijn armen plakken aan de mouwen en dat is niet echt een fijn gevoel.



Jurken of rokken
Moeilijke haha, ik vind het allebei wel leuk. Maar ik ga toch voor een rokje met een hempje, kettinkje en een jasje, yaay :-)

Streepjes of ruitjes
Ook moeilijk, ik vind van die ''kak'' ruitjes heel erg leuk, maar ik ga toch voor de strepen :D


Teenslippers of sandalen
Altijd :-)

Sjaals of hoedjes
Ik draag never nooit hoedjes, doe mij maar een sjaal.

Oorknopjes of oorhangers
Ik draag nooit oorbellen want mijn oren komen er dan zo uit.. Maar als ik ze draag, ga ik voor de hangers / ringen.




Kettingen of armbanden
Lange kettingen, het liefst met een klein detail zoals een snor of uiltje.

Hakken of platte schoenen



Cowboylaarzen of paardrijlaarzen

Jasje of vest
Jasjes zijn gewoon cool hahah.


Blush of bronzer
Blush!! Lekker zwoele wangetjes.


Lipgloss of lipstick

Eyeliner of mascara

Eyeliner maken me ogen klein.



Foundation of concealer


Neutraal of kleur
Colour your world!


Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Ik draag ook nooit oogschaduw, maar doe mij maar een vaste anders wordt het z'n knoeiboei met mij.


Kwasten of sponsjes
Kwasten, ik kan echt niet werken met sponsjes, kortom ik heb ze niet eens in mijn kwasten/beauty stash, sponsjes is om af te wassen!

Ik heb besloten de this or that in étappes te doen, omdat hij anders veeel te lang word, Morgen komt het andere deel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten