zondag 14 juli 2013

Column - Maak kennis met fotografie!




Fotografie, bijna niks mooier dan dat. Leg jou leukste momenten in je leven vast met maar 1 druk op de knop, geweldig toch? Maar met fotografie kun je veel meer, Inspiratiebronnen voor m ij is echt wel fotografie. Maak kennis!





Plaatjes en inspiratie voor mijn blog haal ik zeker op met fotografie. Urenlang bewerken ervan is niks voor mij. Maar af en toe een foto'tje met een foto bewerkings-app of een programma op mijn computer vind ik wel leuk om te doen. Alle teksten en animaties voor mijn blog heb ik ook allemaal zelf gemaakt, (Ja ook de banner bovenaan). 



Inspiratiebronnen is de bron voor mijn blog. Ik haal vaak plaatjes van WeHeartIt of gewoon google. Nee, Tumblr is niks voor mij. Toen ik me een keer aanmelden en ''Fashion'' ging volgen, kwam ik bij allemaal rare plaatjes terecht, gelijk afgemeld dus.



Als ik een review maak voor een product die ik zelf thuis heb, -wat logisch is want anders kan ik hem niet uittesten en dus ook niet reviewen- Fotografeer ik de producten zelf. Meestal doe ik dit met een bijpassende achtergrond, en anders gewoon in het witte raamkozijn. Daar is namelijk de lichtinval veel beter. En kan ik de producten dus beter op de foto zetten.

Ik probeer zoveel leuke momenten vast te leggen in mijn leven, wat helaas niet altijd lukt want ik heb niet altijd een camera bij de hand. De origineelste, leukste, en grappigste momenten plaats ik dan op Instagram. Thuis hebben wij ook een tal van fotoboeken en ik vind het heel leuk om daar zo nu en dan een kijkje in te nemen.

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten