zondag 14 juli 2013

Nieuwe collectie Catrice


Over een tijdje is Catrice van plan zijn schrappen te legen en weer bomvol nieuwe producten te verwelkomen. Omdat bijna elke beautyblogger er wel een artikel over heeft, bedacht ik me om gewoon lekker mee te gaan met dit artikel, veel plezier.


Catrice Liquid Metal Eyeshadow.
Toen ik deze zag, was ik gelijk verkocht en ik weet zeker dat hier nog eens eens een review over gaat komen op mijn blog als ze uit zijn en ik ze heb gekocht . Liquid Metal Eyeshadows heten ze. Bruin, paars en blauw. Er zit een soort slangenpatroon in de oogschaduw met en grappig golfje. Ze zijn er in 9 flitsende kleuren, Are you ready? Liquid Metal Eyeschadows €3,99 P.s.

Ultra Fine Ink Eyeliner black €2,99 en waterproof €3,39
Valt nog niet veel over te zeggen, naar mijn mening ''normale'' verpakkingen. Deze zijn nog gewoon afwachten dus! :-)


Catrice Ultimate Shine Gel Lip Colour
Mooie kleurtjes, waar ik echt van hou! Vooral die roze (Helemaal rechts) Is nu al een grote lieveling. Subtiele romantische kleuren. 8 verschillende kleuren, de keuze is een reuze! Per stuk voor €3,99.

PURE SHINE Colour LIP Balm.
Ook voor deze lip balms hebben ze gekozen voor subtiele kleuren, kan ook niet anders want die zijn helemaal in. Maar ook de knallende rode lippen kunnen ze natuurlijk niet achterwege laten. Voor mij een veelbelovende verassing, het is namelijk een totaal nieuw lip product van Catrice. Ook hier een keuze uit 8 verschillende kleuren voor €4,99 per stuk.

Defining BLUSH Catrice.
Geweldige nieuwe kleur die wordt toegevoegd aan het tot nu toe al bekende assortiment. Zeker waard om te proberen! €3,58 in 6 verschillende blussie kleurtjes!

Catrice Blush tint for cheeks&lips.
Vloeibare gel voor je wangen en lippen, zelf heb ik dat nog nooit gebruikt. En ik denk dat dit mijn eerst wordt, voor €3,99 wil ik deze zeker een kans geven om bij mijn beautystash te claimen en hem uitgebreid uit te proberen.

Dit waren de nieuwe producten, niet ALLES want dan was ik nog wel even bezig, maar naar mij de producten die je zeker niet mag missen en ik ben zeker van plan ze één voor één uit te gaan proberen zodra ze in de schrappen liggen van de Kruitvat en Trekpleister. Te koop vanaf augustus 2013.

XOXO





Geen opmerkingen:

Een reactie posten