dinsdag 9 juli 2013

What's going on? Mini-update!



De vakantie is vandaag precies een weekje aan de gang voor mij en dat betekent dat ik echt al heel veel heb gedaan, lees mee in een mini-update!



De eerste dag dat ik vrij was heb ik meteen mijn boeken, kaften, mappen, schriften -en je kent het allemaal wel- me kamer uitgeroffeld, weg ermee!
Die woensdag had ik nog een sportdag met school, terwel het dus regende, fijn man!

Vrijdagavond trainen! (turnen).
Verder ging ik zaterdag gezellig bbq'en en had ik zondag een verjaardag en ging ik even naar de paardjes. Maandag lekker zonnen en ijsje eten op het strand, heerlijk :-).

Vandaag ben ik nog naar de Primark in hoofddorp geweest en heb maar *tromgeroffel* 4 dingen gekocht, o-my-gash. 2 Paar slippertjes, setje nagellak en een snorrenring :).
Later die dag ging ik in de avond nog met 3 vriendinnetjes naar de bioscoop. De film Spijt!

En dit was alweer wat ik deze week heb gedaan, Volgende week weer een mini-update (denk ik). En ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden.
XOXO

Volg mij op twitter of mail mij met vragen/klachten of ideeën.
Twitter: @weadorebeauty_
Email: weadorebeauty.blogspot.com@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten